söndag 6 mars 2011

Sprudlande vårkänslor

Jag kom på att jag inte i Sverige på två vårar. Förra året reste jag runt i Asien och året dess för innan var jag och pluggade på Irland, så det är minsann inte så konstigt att jag nu njuter lite extra nu när solens strålar värmer mig i kylan. Vasaloppet har stått på i bakgrunden hela dagen här i Fenixhuset, ett rejält vårtecken.

Det är inte annat att man blir lite shoppingsugen av vädret, har suttit inne på tradera ett bra tag nu. Budat på både en jeansjacka och en klänning. Det är lite lustigt ändå, hur man för den där lilla stunden sitter som på nålar. Tråkigt nog blev jag vinstlös! Fast å andra sidan är ju det ganska bra för min plånbok som snart ekar av tomhet.


Innan vi vet ordet av så flyger det små fjärilar runt i luften.

Ikväll firar vi vårvädret med en och grill. Totte Picknick, Pyret och jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar