måndag 7 mars 2011

Sharing is caring och gratis är gott!

Mina kära läsare, ni är få men ack vilken tapper och vacker skara!
Nu har det snart gått sex månader sen start, och jag måste erkänna att det blir bara mer och mer frestande att handla helt nya fina vårkläder. Allt stöd jag kan får är sjukligt mycket uppskattat. Bla,bla, bla, bla, bla, bla, bla...

Tack vänner!
Love Frozen

Okej, ersätt nu alla bla:n med de finaste ord ni vet, det sparar mig massa tid. Det viktiga jag härmed vill säga är att jag på riktigt skall visa min tacksamhet för just ER! Jag kommer härefter att ge små fina gåvor via bloggen, alla med en Emmig touch.

Jag säger som min bäste vän Totte alltid säger: först till mal får kvarna! Första person som skickar ett mail till mig på ettyear@gmail.com kommer att erhålla den kommande presenten. Den enda regeln är att om man redan fått något, måste det gå 10 personer emellan innan man får något nytt. Dessutom önskar jag en liten ersättning om jag skulle behöva skicka presenten på posten. That's all!

Ni vet väl att man blir mer lycklig av att ge saker, än att själv få saker.

Håll utkik!

1 kommentar:

  1. http://apps.facebook.com/calzonegatan/
    (how 2 do under info)

    Smaklig måltid!

    SvaraRadera