söndag 13 mars 2011

Åhnej, vad har jag gjort!?!


Jo, det är som så att jag har väldigt mycket att göra de närmsta veckorna. Tråkigt att tiden är så begränsad, men nu är det fasiken effektivitet som gäller! Jag gick igenom vilka som var mina största tidstjuvar och Facean tar lätt hem förstaplatsen. Så två veckor helt Facebookslös gäller från och med idag. Är det någon som vill mig något går det bra att maila eller höra av sig på telefonen. Det bästa med detta är att jag lät min vän Rebecca ändra mitt lösenord så jag är med andra ord rejält utsetängd från omvärlden.
Kom igen nu Emma. Pepping, pepping, pepping!
Förresten! Jag tycker att ni skall hålla ögonen öppna här på bloggen imorgon och dessutom slå på radio sjuhärad P4, klockan elva, på tisdag. Två spännande saker på en gång! Som överraskningarnas härskare känner jag mig som nu. Tadam tadam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar