tisdag 22 mars 2011

Hurra för fotsvett!

När jag tog av mig mina vinterkängor idag kände jag en frän doft av fotsvett. Vilket underbart vårtecken! Detta innebär ju att man numera kan svida om till Converse (eller Konvärs, som min söta mamma säger). Min fina vän Maria skall köpa med sig två par från USA, där hon är hemma på lite semester mellan studierna i Sverige. Hur billigt som helst! Egentligen borde man ge sig ut på vift nu när kronan är så stark.

För er som väntar på nästa present kan jag meddela om att den kommer i slutet av veckan. Och denna är verkligen grym att ha när man skall göra något i ugnen. Läser man mellan raderna här förväntar jag mig att bli hembjuden på en fin fika hos vinnaren. Så håll utkik mina vänner!

Kolla in skorna på denna bilden!! Converse fungerar i alla väder, som efter en dag i skidbacken till exempel. Det enda som man behöver är ett par raggisar eller skidstrumpor för att hålla värmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar