torsdag 24 mars 2011

En jävligt rolig händelse!

Det finns tyvärr inget jag kan skriva om mitt projekt just nu så jag tänkte att jag kan berätta något annat roligt. Jävligt roligt menar jag då, fast kanske mest pinsamt.

I lördags när jag satt och skrev tentan kände jag sakta men säkert att jag började bli kissnödig. Jag gjorde som alla andra människor brukar göra och gick in på tentasalens toalett.
Gick in, stängde dörren, låste, knäppte upp byxorna, satte mig ned, lättade på trycket, kikade lite i taket och funderade över diverse formler till räkneuppgifterna. Efter några sekunders kissande såg jag framför mig att dörren glipade upp. Jag hade låst utan att dörren varit helt stängd! Var enda en som satt utanför och skrev tentan kunde se in på toaletten. I ren panik drar jag upp byxorna till knäna och reser mig för att ställa mig upp för att stänga dörren. SHIT, tänkte jag först! Sekunden senare tänker jag: Äh, vad faan! Egentligen, vem bryr sig?!?

Sådana här saker händer mig ofta, så jag har genom åren blivit mer eller mindre immun emot pinsama saker. Konsten är att bara skratta åt det, då blir det inte längre pinsamt. HAHAHAHA!


1 kommentar:

  1. hahahah så fruktansväääärt roligt :) jag älskar din lätta syn på saker och ting! sånna ska vi förbli :)

    SvaraRadera