söndag 2 oktober 2011

Öronvaxgult är fult!

Min dator kom i veckan och jag är upp över öronen förälskad i den. Jag köpte den till mig som en present för att jag klarat av projektet att ett helt år klara mig utan inköp av nya kläder, som jag för övrigt är stoltast i stan över. Vad som knyter ihop hela ettyear-projektet är att jag köpte datorn second hand och ni förstår förstås då hur glad jag är att jag kom över en så bra deal! Vänligt både för plånboken och miljön. Dock fick jag med mig ett vrölfult datorfodral med den, ett öronvaxgult. Detta skall bytas ut snarast!  Men jag kanske kan använda den som mössa i vinter, eller vad tycker ni?
Det är inte okej med ett öronvaxgult datorfodral, hur funktionellt det än kan vara!

1 kommentar:

  1. Hahhaa, tack för kvällens skratt innan jag säger godnatt! Du är la för tokig, fast du är rolig! Jag gillar din charm lika mycket som din fönsterkarm! haha.. min rim är sådär, jag lever och lär! pussochgodnatt, nu måste jag sova innan jag får fnatt!

    SvaraRadera