söndag 23 oktober 2011

Firare!

Vi tjuvstartade firandet av ettyear och drog oss till Göteborg för att shoppa lite och bo på hotell. Och ja, trots de fyra dagarna jag hade kvar på projektet så shoppade jag. MEN Pierre köpte det till mig så jag känner mig oskylig. Det blev ett par nya jeans, ett linne, en skjorta och ett par skor. Sådana saker som jag verkligen ansåg mig behöva. Vi åt även middag på Joe Farellis i goda vänners lag och gick sedan på ett live-film-quiz på Yaki-da, ett uteställe som verkligen faller mig i smaken. Klicka och kolla länken så förstår ni varför.

För spontanitetens skull stannade vi en extra natt och slaggade på min kusins och hennes sambos soffa. Vi käkade indiskt och såg även på hyrfilm och käkade chips med dipp. Sådana småsaker som gör livet lite mer värt att leva. 
Oh, Göteborg!
Tre Indier serverar awesome mat för ett alldeles förträffligt pris. 
Frida och Johan har en så kallad bumling i köket, det tycker jag är ballt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar