torsdag 21 april 2011

Konferens x 2

Pick och pack är packat för i påsk och jag sitter mer eller mindre bara och väntar tills klockan skall bli tre, då jag och Johan ha möte igen. Vi brukar kalla det för konferens för att det låter proffsigare. Fast, proffsighet det är väl allt annat än vad det egentligen är. Vi brukar investera i något att äta och några 3,5:or som vi konsumerar samtidigt som vi spånar på vår idé. Bara för att det är gott och för att vi är ganska goa människor.

Är så glad för att hittat en kompanjon som är lite som mig. Jag skulle kunna säga att vi har "orka-bry-sig-stilen" och därmed får folk tycka vad de vill om oss. Och det som gör att jag gillar honom allra mest är för att han ibland säger ganksa fina små ord. Som på förra konferensen:

-Vet ni, om någon satte in 80 milljoner på mitt konto just nu skulle jag nog ändå sitta kvar här i soffan och kolla klart på Projekt Runway innan jag åker hem och lägger mig. Och när jag kollar på biljetter på SJs hemsida skulle jag kolla efter den billigaste biljetten.

Tja, han är en go gubbe och klok som en bok .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar