tisdag 26 april 2011

Intensivitet

Jag försöker göra allt jag kan för att inte bara stänga ihop pluggverkstaden och sätta mig i solens strålar. Bara korta små pauser unnar jag mig. Härligt, härligt men farligt, farligt! Lite stressad känner jag mig i detta nu. Mycket som skall vara klart både i skola och annat.

Egentligen borde alla få vara lediga när våren bryter ut som mest, då det är som vackrast. Alla borde få stanna upp och bara njuta av nyutslagna blommor och fågelkvitter. Då jag kikade i almanackan konstaterade jag att maj kommer att bli intensiv, både med skola och fritid. Här finns det inget som heter känna efter.

Det kinesiksa körsbärsträdet i mammas och pappas trädgård - min absoluta vårfavorit

Ägaren av brillorna blev min fina kusin Sandra. Nästa vecka kommer en ny present så ni som inte fick något denna gång kan börja förbereda er för mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar