fredag 11 februari 2011

Nödigt!

Vi var ute och svängde våra lurviga på Caj igår. Det var himla roligt trots att jag inte drack så mycket. Med andra ord så har jag inte mitt omtentaplugg lidit över huvud taget idag.
Sanna och jag är på många sätt ganska lika när det gäller klantighet och att hamna i konstiga situationer. Som igår till exempel:
Jag står och kniper allt jag kan i toa-kön. Plötsligt kommer två brudar och börjar rycka i dörrarna, varav jag säger: -Ursäkta, det är faktiskt kö!
Därefter blir det ett himla liv och de påstod att de inte alls skulle gå på toaletten (ljug!!). Då kläcker jag ur mig: -Men ni ser allt lite kissenödiga ut.
Helvetet brakade lös och jag blev nästan lite rädd. Tur nog öppnades en dörr och jag tog mig galant in utan bråk. Precis innan jag hinner stänga dörren kommer Sanna inspringandes. Och där hade jag duktigt stått och pläderat om att inte gå före i kön.
Typiskt sådant som händer oss, high five Sanna!




Jag och Sanna på Club Caj

Foto lånat av: Andre W Karlström

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar