måndag 14 februari 2011

Jag har syndat!

Ja, det är sant!

Det tog emot, men jag hade inget annat val än att köpa nya kläder idag. Till mitt försvar började jag att skanna Tradera och PMU redan i december och idag gick jag även till Myrornas här i Jönköping, så jag har verkligen försökt hitta något. Vår dress code är svart kavaj och vit skjorta, alltså en proper look. Det är trots allt alla hjärtans dag idag. Förlåter ni mig? Det gör jag iallafall! ¨

Som min mamma sa: Vadå? Det är ju arbetskläder, det räknas inte.

Här är mina fina mässkläder:

Besöket hos Myrorna var dock inte bortkastat. Jag pratade senast igår efter en Twiggy-klänning, vilket jag också hittade. En fin citrongul sötsak för 65 kronor:

Dessutom hittade jag en oanvänd festblåsa som jag skall ha på banketten, visar den in action senare. Så på det stora hela är det inte så blodigt: ett par heels, kavaj, skjorta, strumpbyxor, två klänningar för 1249 :-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar