fredag 21 januari 2011

A taste of summer..

Idag insåg jag att det faktiskt inte alls är långt till sommaren. Nu kommer många säkert tänka: Joho, hela fem månader! Fast det klart, allt är ju relativt.

Jag behövde kika på något bra och fint för jag har fått några tuffa punches i magen det senaste. Sånt är såklart jobbigt, men gissa vad!?! Hjärnan är helt awesome när det gäller att manipulera. Tänk så mycket positiva tankar som möjligt, så blir ditt liv det samma på det stora hela. Efter lite sommarblider och Manhattan på Spottan känns allt mycket bättre.

Lite plåster på såren är att tandläkarbesöket gick bra idag och att jag skall till PMU i morgon för lite second-hand-lycka.


Egentligen, Grebbestads finaste vy ger ganska bra plåster på såren.

Och denna bliden får jag säkert inte lägga ut, men jag gör det ändå, för jag blir glad och lycklig när jag ser den. Snacka om att ha tungan rätt i munnen.. Eller ciggen menade jag. Vad gör lite tågkrångel när man ser Amanda fiskar och röker samtidigt?

Och hur bra kan det inte vara en midsommardag på Flatholmen? Den tanken är mycket bättre än tanken på en misslyckad tenta.

Eller tanken på att käka solvarma smultron från furuskogen?

Eller att bli så brun så fötterna ser skitna ut.
Det är allt bättre med bra tankar än dåliga. Vilket självklart konstanterande!
Bättre med en tanke om en bra kväll på Ullevi med gänget, än att gräva ner mig själv i det negativa träsket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar