tisdag 25 januari 2011

Mitt livs snålaste misstag!

Ja, där trodde jag allt att jag var redig då jag köpte en 750 ml stor tvålflaska från Dove. Men hur tänkte jag egentligen?
  1. Bor man ensam är ju det inte bara en årsförbrukning, utan en tvåårsförbrukning
  2. Det luktar ju gott och fräscht men hur tråkigt är det inte att använda samma tvål i två år?
  3. Billigare?!? Vad sparade jag egentligen? 3 kronor kanske..

Jag känner mig som Pierre när han köpte Granit snus då vi skulle ut och resa i två månader, fast han egentligen inte gillade den sorten. Haha, BURN!!

Kan man använda tvål som diskmedel, för det börjar nämligen ta slut.. -Okej, det var ett skämt.

Skärpning vad det gäller tvålköpandet. Dags att ta en sväng till A6 och shoppa loss lite på TBS, där man kan köpa småflaskor i alla dess färger och lukter.

2 kommentarer:

  1. haha åh gumman vad söt du är! :) en fråga, hur får du mitten av ditt blogginlägg att hamna på facebook där dina nya blogginlägg syns?!

    SvaraRadera
  2. Jag vet faktiskt inte. Kanske är det en connection mellan facebook och blogger, vad vet jag? Det bara ploppar upp.

    SvaraRadera