söndag 18 september 2011

När skall jag få radioprata med Uggla lixom?

Amen Tja!

Ja, det är väl lite glest mellan inläggen här, det få man väl lov och säga. Har inte riktigt haft något sug att skriva av mig det senaste förstår ni. Det har egentligen inte hänt så mycket sen senast för utom att jag frivilligt inte åkte till PMU i lördags. Say what, tänker ni väl då? Just klockan halv nio var sängen så sjukt god att jag snabbt somnade om och låtsades som att jag aldrig vaknat. Köpte å andra sidan en T&T-top på Tradera för 200 pistoler som jag snart kommer att visa upp.

Alltså, man kanske skulle bli radiopratare ändå. När jag lyssnade på P4 med Uggla i fredags skrattade jag så att jag nästan kissade ner mig lite. Åh, Uggla, han är fin han! "jag skiter i allt, och det skiter jag i" är mitt favoritcitat från låten Jag skiter.

Ja, so long för denna gång beatches!
/Emma och megafinnen som har invaderat hennes näsa

Jag sitter vid Vätterstranden och drömmer om Uggla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar