söndag 10 juli 2011

Milen

Utmaningar! Det borde alla sätta upp i livet, eftersom det blir mycket roligare att leva. Eller man blir jävligt nöjd när man uppfyller sina uppsatta mål. Idag peppade jag mig själv redan från det jag gick upp ur sängen att det skulle det vara den dagen på sommaren 2011, som jag sprang en mil. Nu värker var enda microskopisk liten del av mina muskler men jag är så nöjd att känna: Jag gjorde det, fy faan vad bra!

Att unna mig en god middag på balkongen var jag mer än välförtjänt. Här är min favorit på sommaren. Basikika/tomat/fetaost-sallad Vad tycks om min salladsskål förresten? En riktigt stor och bra för 20 spänn, givetvis second hand. Det tillsammans med en klassiker som spagetthi och köttfärsås och vatten med hallon och lime. Behöver jag ens säga att jag är nöjd?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar