söndag 14 november 2010

Godaste tröjan!

Såklart att jag fick handlat på PMU igår! Det var så mycket folk, där av enorm värme så att rygg min producerade svettpärlor på löpande band. Galet! Hur som helst fick jag köpt mig en svart tjocktröja, en prickig tröja och ett par fin-byxor för 120 tillsammans. Tog också med min kusin Rebecca för första gången. Lite första-gången-rädsla glimtade jag i hennes ögon, men tillslut köpte hon också en skjorta.

Förresten, ryktet säger att PMU i Vårgårda säljer i snitt för 50.000 varje Lördag, bara på begagnade saker, och allt går till välgörenhet. Mäkta imponerad! Alla vinner ju på det i slutändan:
  1. Jag hittar, för en liten summa pengar, fina saker att köpa
  2. Pengarna skänks till behövande
  3. Det är skonsamt för miljön att handla begagnat
Har ingen kamera här i Herrljunga så ni får lite andra fina bilder från Midsommaren 2010. Den tröjan jag har på mig fick jag låna utav Petronella (egentligen Petronellas farfars från början) när vi skulle ut och fiska makrill. Något liknande är jag på jakt efter nu, stickat och oversize.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar