tisdag 9 november 2010

Frist thing up!

Nyss var jag på bröllop och det är ju helt fantastiskt bara det. Ja, det var minsann det mest festliga bröllopet jag varit på. Vi slog klackarna i taket och dansade oss igenom hela natten. Tackar och bockar mig åt Felicia och Johan, brudparet, för detta.

Det som var minst lika fantastiskt är att jag hittade denna klänning för endast två tjugolappar.

Själva klänningen i sig är sydd på en atljé i Göteborg någon gång, vad jag skulle kunna gissa på, 80-talet. Det var från början axelvaddar i den. Dessa tyckte jag inte om så jag tog saxen och klippte bort dem. Mormor hjälpte mig också att sy upp den ca 15 cm. Hon tyckte nästan att det var synd att ändra på en sådan välgjord klänning. Men galet snyggt blev tillslut.

min fina klänning



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar