lördag 13 augusti 2011

Det gick i lås!

Jag överträffade mig själv igår då jag helt ensam förberedde och genomförde en exklusiv trerätters middag för familjen igår. Det var för min käre far som början av sommaren fyllde 50 år, men efter väldigt mycket oväntade olyckligheter blev det inte av att fira honom något. Förrän nu då. Mamma tog honom till golfbanan så jag kunde dona och fixa som jag själv ville. En himla fin överraskning fick han eftersom han trodde de skulle äta korv med bröd till kvällsmat. Helt ärligt, jag skulle nog kunna bli kock!! Så jävla nöjd blev jag över min prestation.





Idag tog vi oss en sväng till PMU men jag hittade inte mer än ett linne. Egentligen var jag inte så jättesugen eftersom det lockade mer att åka hem och ta vara på det fina vädret hemma istället. Jag och mina kusiner har solat och badat hela dagen. Ett gäng valrossar och sälar...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar